dilluns, 3 de novembre del 2014

L'obra Delete, de la Isaky, guanya el concurs manga de Norma





Per a mi, aquesta és una de les grans notícies del Saló. Segueixo les il·lustracions de la Isaky des que es va unir a Cyclic Redundancy, que és quan vaig saber d’ella per primera vegada i d'aleshores ençà he admirat la traça que hi té.

El seu estil de dibuix és molt maco i depurat. M’alegra moltíssim saber que tindrà feina assegurada durant un any i que per al proper Saló del Manga sortirà a la venda un còmic del qual ella en serà l’autora.

Abans, la Isaky pràcticament només dibuixava coses relacionades amb Sonic i dins d’aquest fandom era bastant coneguda. Un bon dia, però, va decidir sortir de la seva zona de comfort i esforçar-se en el dibuix de personatges humans, fossin creacions seves o d'altres autors. Heus aquí una petita mostra:

El motiu pel qual em vaig comprar el fanzine Black Seal #2 sense ni fullejar-lo.

Dibuix amb què la Isaky va  quedar en primer lloc en un concurs de disseny i dibuix per a un joc de cartes online.



Maquíssim joc de llums. La perspectiva de les bambes m'encanta.